PutCafé

Tags:

Del eventet på:

PutCafé

Putcaféen er et arrangement kun for skolens nye 1g- og 1hf-elever.

Inden arrangementet har hver klasse forberedt en lille sketch, eller et lille indslag, som klassen fremfører for resten af årgangen. Hver klasse har fået et udmeldt et tema og nogle kodeord, som skal anvendes i indslaget. Ved fremførelsen er der adgang forbudt for skolens ældre elever. I dommerpanelet sidder skolens introelever og introlærere, og der kæmpes naturligvis om en rigtig lækker præmie.

Formålet med arrangementet er at ryste klasserne sammen, grine sammen og hygge sig med hinanden på tværs af årgangen.

Putcafé er en del af Statsskolens introforløb, hvor eleverne skal lære hinanden og skolen godt at kende, i et trygt og struktureret forløb. Introforløbet er planlagt og afvikles af skolens introudvalg, som består både af elever og lærere.

17 aug 2023
Afsluttet